8 Ağustos 2012 Çarşamba

KUZUMMM.

mrb arkadaşlar;bu seferki postumu canım yavrum zeynepsuyumla alakalıdır.ilk göz ağrım,beni anne yapan evladım,canımın içi kızlarımdan büyük kızım zeysum.anne olmak çok güzel bir duygu...onu içinde büyütüyosun çok acılı,ağrılı bir günün ardından sana bakan bir çift kara göz..artık onsuz hayatın bomboş..
bu ara straples ve yere değen elbiselere takmıştı.lcw nin büyük 9_10 yaştan aldım.üzeriden çıkarmıyor buaralar.

giyinmeyi çok seviyor.beğenmezse asla giymiyor alışverişe beraber çıkıyoruz.ve kavga ediyoruz  genelde...:)))


ben bahçede resim çekerken.oda bu kombini hazırladı..

çok artist

çok güzel resim yapıyor.ona ceza verince boyalarını ve defterini alıyorum.bern çizim yaparken oda yapıyor...





babasına yardıma gidiyor.:)))

buda kızımın fotoğraf makinesi.kafasına birşey koyunca odasına girer ve  mutlaka yapmalıdır.hayal gücü okadar genişki yavrumun.MAŞALLAH deyin lütfen.

onun için faliyet yapmak çoook önemlidir.




çokta fotojeniktir.sıpam


     o büyüyo sen büyüyosun,büyüdükçe yeni birşey öğreniyosun..ilk diş,ilk kelime,ilk adım derken bir bakıyosun kocaman olmuş.zaman nekadar da çabuk geçiyor.kızım bu sene okula başlıyor altı buçuk yaşında..her çocuk annesinin pırlantasıdır.hadi hep beraber benim pırlantamın yaptıklarına bakalım.

14 yorum:

  1. yerim ben onun tütü eteğini :))
    çok yakışmış...
    maaşallah...
    senin kız ilerde kesin moda tasarımcı olur :))
    benden demesi :))
    öptüm...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın cnm.işallah teyzesi.mutlu olsun,iyi bir insan olsun..sevgiler.

      Sil
  2. onlar yokmu onlar evliliğimizn meyvelerri...
    sevda kokuyolar can kokuyolar ..
    Rabbim sizlere bağışlasın hayırlı evlt eylsn inş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle arkadaşım.amin.hepimizin evlatlarını rabbim onları korusun.salih evlat ols.bahtları güzel olsun evlatlarımızın.amin

      Sil
  3. Allah nazardan saklasın cnm. Kaderleri şansları guzel olsun inş.

    YanıtlaSil
  4. Canım arkadaşım sen çok güzel bi annesin sizi seviyorum hep mutlu olun :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sende öylesin.bizde sizi seviyoruz.

      Sil
  5. maşallahhhhhhhhhhh çok narin bellii

    YanıtlaSil
  6. resimlere bakarken gözyaşlarımı tutamadım hem çok özledim hem de duygularını çoook güzel ifade etmişsin ikinizi de çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ablacım bende çok özledim.az kaldı kavuşucağız.

      Sil
  7. o ne tatlı bi kız öyle yaaa maşallah bayılıyorum kız çocuklarına
    iki oğlum var(rabbim ömür versin cümleyle beraber)
    eşim kızımız olsa seni düşünemem der hep
    maşallah öp kızını benim için rabbim nazardan saklasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileklerin için sağolasın cnm.işallah kızın olur hayırlısıysa...

      Sil