10 Ekim 2012 Çarşamba

SON ZAMANLARDA NELER YAPTIM

tişörtü bir türlü çeviremedim.arkasındada desen var bu tişörtün önünede kıravat yaptım.

yakma güllerimle modifiye oldu.

buda arkadaşımın çantasının askısıymış kolye oldu.

fermuar güllü taç

zeysumun sınıfı ve hemen kaynaştığı minik kuşu[arkadaşı eylülsu zeysuya minik kuş diyor:)))]

kış domateslerim.devamınıda yapıyorum.




selamlar canlarım son zamanlarda neler yaptım postu hazırladım.malum kış hazırlıkları kışlık domates turşu ve difrize bamya,fasulye hazırladım.sevgili ayşenin siparişlerini hallettim,kızım 1.sınıfa başladı ve ikinci hafta sağ bileğini kırdı onunla beraber hergün okula gidiyorum.sağ kol alçıda olduğu için çok zorlanıyoruz bize dua edin lütfen.çok ihtiyacımız var.

16 yorum:

  1. ooo bayağı işler yapmışsın hamarat seni

    YanıtlaSil
  2. canım arkadaşım ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin inşallah.

    Benim büyük oğlumda kolunu iki yerden kırmıştı hemde parkta dönen kaydırakta. Allahım o röntgen odasının kapısında bekleyişim saatler gibi gelmişti bana. benden tavsiye alçı çıktıktan sonra bol bol güneşlendirin kolu, bileği.

    Ayrıca o zincirli kolyeye bayıldım. Hemen denemem lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm.kırık çok zorlarımızı.rabbim evlatlarımızı korusun.hastane kısmı dahada zor.üniversitede işler çok zor ilerliyor..her gidişimde sinir oluyorum.tavsiyen için sağol yapıcam. kolye çok şık ve şimdi çok moda.sevgiler.

      Sil
  4. canım Rabbim şifalar versin... bu arada ellerine sağlık... hamaratın hali bir başka oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekürler cnm.amin.kayracığı öpüyorum.

      Sil
  5. oyy kıyamamm yaaa..
    çok geçmiş olsun..
    çitlebiğime nazar mı değdi ki..
    rabbim esirgesin her daimm yavrulamızı canım..
    şimdi nasıl peki??
    ne kadar kalıcak alçıda...?

    senin bu hünerlerin yok mu,,bitiriyorsun benii:)
    emeklerine sağlık canım kardeşim..
    gönülden muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekürler cnm ablacım.amin.şimdi çok iyi alçımız yeni çıktı çok şükür.rabbim bir daha yaşatmasın.

      yeni ciciler geliyor.kışlık tesettür kıyafetleri hazırlıyorum.pardüsolar,etek,bluz,hırka,yelek...şimdi dikim aşamasında..cnm ayşegül ablacım en yakın zamanda görüşmek dileğiyle çok öpüyorum.şimdiden iyi bayramlar.

      Sil
    2. inşallahh canısı inşallahh..
      sağlık ve huzur dolu bir bayram dileğimle..
      sarıldım sana muhabbetle...
      :)

      Sil
  6. bloğunuz harika takipteyim
    buda benim bloğum www.gulhanmiray.blogspot.com beklerim inş.

    YanıtlaSil
  7. teşekürler cnm bende gelicem.sevgiyle

    YanıtlaSil