16 Mayıs 2012 Çarşamba

BU ARALAR BENN..

sezonun renkleri pembe kuvars taşı,altın kaplama aparatlar ve hint ipeği ullandım.iğne oyasını da böyle takılarda çok seviyorum.yukarıda pek görünmemiş ama çok şirin uğur böc.aparatıda var.


bu aksesuarı internette görmüştüm.bende yaptım ve bu ikinci siparişim.

kordon kolyem.ben kordonu çok severim çok amaçlı bir materyal.bu kolyede çok özel.akik ve lav taşı kullandım.aparatlarım kaplama.



yaz bilekliklerim.ben hiç çıkarmıyorum.çok hoşuma gidiyor.

buda meleğim.bir tanede taç yapmıştım bugün sahibini bulduma onu fotolayamadım.
 Mrb arkadaşlar bu aralar çok birşeyler yapamadım malum 1 hafta annemler(kayınvalidemler)vardı onları yolladık temizlik,ayşecik..derken günler hızla geçiyor.okadar yorulmuşumki elim kolum kalkmıyor ama küçük çocuklarım old.için mecburen koşturuyorum.ayşe uyanıkken zaten hiçbişey yaptırmıyor sevgi arsızı...bir iki siparişim vardı onları yaptım sizinle paylaşıcam bakalım beğenicekmisiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder