31 Mayıs 2012 Perşembe

NELER GİYMİŞİM..

konyaaltı pilajı

anneciğim ve babacığım


anneciğim ve babişimi sahile getirdim.oturduk sohpet ettik çekirdek çitledik.

ayşe bukadar çok taşı birarada görünce kendinden geçti yavrum.hangisini yesem annem görmeden ağzıma atabilirmiyim çabasına girdi ama başarısız oldu:)))

kapımı geçen sene ankarada diktirmiştim.çantam ve ayakkabılarımda ankaradan.

şifon şalları çok seviyorum çok rahat oluyor.ütü istemiyor.hemen tak çık.

ayşeciğimin kombininide çekti anneannesi...

ayşenin suratına dikkat.şirinem benim.
selamün aleyküm;buaralar çok fazla post yazamıyorum arkadaşlar anneciğim ve babişim sürpriz yaptılar.onlarla gezip tozuyoruz bakalım..ben biraz foto çekme özürlü old.için çok resim çekemiyorum.kocaman makineyi heryere taşıyamıyorum vs..

4 yorum: